See site in english Voir le site en francais
Website skin:
home  download  forum  link  contact

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Author Topic: [Skins] Pack DGIVs MK5 (ASFO)  (Read 5500 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Maxorbiter

  • LordCroussette
  • Legend
  • ******
  • Posts: 2365
  • Country: Canada ca
  • Karma: 204
    • J'écris des fanfictions!
08 September 2017, 03:59:28
Spoiler  See this post in english (Addon's Gallery is at the end of post):
DGIVs MK5 Pack (FSA)


By Maxorbiter, Nerofox

Mark 5, even if Mark 4 could still be the better one.

PS : I failed to mention Nerofox in the previous versions of theses liveries but without his logo, theses liveries might not have existed, or at least would be different from the actual ones.
------------------------
Rhéa-Atlas is the first DeltaGliderIV of the Agence Spatiale Francophone (or Francophone Space Agency). Build by SpaceTech Industries, this DeltaGliderIV is full equip and can do many types of missions. Satellite launch, crew transportation, e.t.c. This DeltaGliderIV will do all FSA main missions.
------------------------
Polomess is the second DeltaGliderIV of the FSA. Build just after her sister Rhéa-Atlas, this shuttle has the same goals than Rhéa-Atlas. She will be able to do all missions a DeltaGliderIV can do. Its red color makes it easily differentiate from her sister.
------------------------
Unlike her two sister-ships Rhea Atlas and Polomess, Hyperion will not be sent on a mission other than that have to do with the Cronos program, although it has all the equipment needed to make these missions. The engineers believe it will not take off until the program Cronos is well and truly launched.
------------------------
Themis was builded by Spacetech Industries when the agency realised that they could not continue theirs activities if two shuttles are sent to Titan. So they builded another one. And they called it Themis. And they gave it the colour green.


Type: Skins  Filename: ASFO_DGIV_MK5.zip  Size: 50MB           News posted by ForumBot from Francophone addons web site
Pack DGIVs MK5 (ASFO)


Par Maxorbiter, Nerofox

Mark 5 ! Encore ! xD
Je dois avouer que j'ai eu du mal pour cette version, car je voyais mal comment améliorer Mark 4 qui est déja super bien !

J'ai tenté le truc, et ça a donné ça.

PS : Merci a Nerofox pour le logo de l'Agence Spatiale Francophone d'Orbiter. A part pour Mark 1, je n'ai jamais mentionné sont nom mais pourtant, c'est grâce a lui si le logo est sur tous ces skins ! Alors merci mec ! :)
--------------------------
Rhéa-Atlas est la première navette spatiale de l'Agence Spatiale Francophone. Construite à l'époque ou High Tech Astronotics Industries était en train de faire les démarches pour changer leur nom en Spacetech, elle fut la première navette DeltaGlider de classe IV à avoir été construite spécialement pour le programme Cronos.

Rhéa-Atlas, avec Hypérion, seront les deux navettes en partance vers Titan avec le A.S.F.S.S Gaia. Elle décollera le 13 Avril 2063, emportant 5 spationautes vers le vaisseau mère.
--------------------------
Polomess est la deuxième navette de l'Agence Spatiale Francophone. Construite en même temps que sa sister-ship Rhéa-Atlas, elle ne participera finalement pas au premier vol du Programme Cronos, ayant été envoyé vers la Lune quelques jours avant.
--------------------------
Hypérion, troisième navette de l'ASFO, fut commandée par l'agence et construite lorsque les dirigeants réalisèrent que deux navettes ne permettent pas assez d'activités, surtout si deux navettes sont envoyés vers Saturne.

Hypérion fut lancée en premier vers Gaia le 12 Avril 2063, emportant les 5 premiers spationautes pour la mission CR-01.
--------------------------
Themis fut construite en dernier lorsque, après certaines brainstorms, réalisèrent que même avec trois navettes, ce ne serais pas assez. Donc pendant que Rhéa-Atlas et Hypérion seront en train de voler avec Gaia vers Titan, Polomess et Themis continuons les activités entreprissent quelques années plus tôt.


Type: Skins  Nom de fichier: ASFO_DGIV_MK5.zip  Taille: 50MB           Annonce postée par ForumBot depuis le site des Addons Francophone

Galerie de l'addon