See site in english Voir le site en francais
Website skin:
home  download  forum  link  contact

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Author Topic: GRAND USELESS POST THREAD!  (Read 60941 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
23 April 2004, 21:52:01
Welcome to the GRAND USELESS POST THREAD!

This topic is reserved ONLY for useless posts. (in order to gain grades?)

THE USELESS DISSCUSION IS OPENED!!



:)

Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #1 - 23 April 2004, 21:53:34
Um, weren't we going to ask dan first.?



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #2 - 23 April 2004, 21:53:41
Sorry Dan, couldn't resist! :)

SSSSSOOOOOOORRRRRYYYYYY :sad:



Post Edited ( 05-08-04 21:14 )

Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #3 - 23 April 2004, 21:54:56
Quote
McBrain wrote:
"Don't think you're thinking, otherwise the thinking of the thoughts is thoughtless thinking."
Oh yeah, Well I think I don't know what I think!



Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #4 - 23 April 2004, 21:55:19
You notice that we're all connected at the same time!
Cool. 8)



Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #5 - 23 April 2004, 21:55:55
yeah..  rockin'!



Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #6 - 23 April 2004, 21:56:47
I just keep on clicking on refresh until a new post pops up. 8o



Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #7 - 23 April 2004, 21:58:09
We need a chat room in here!



Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #8 - 23 April 2004, 22:00:24
How are we going to use this time effectively? :wonder: Otherwise yes, this sort of thing is useless unless we have a
chat room.



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #9 - 23 April 2004, 22:00:28
When you know that you know nothing, you know not that you know anything! But that's not possible because if you know that you know nothing, you can't know that you know nothing! And if you don't know that you know anything, it's also impossible when you know anything you can't know not that you know anything!!!! :doubt: Right??


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #10 - 23 April 2004, 22:01:39
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???:



Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #11 - 23 April 2004, 22:02:07
I don't know..:(



Post Edited ( 04-23-04 22:02 )


Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #12 - 23 April 2004, 22:03:33
This is kinda fun..! :)



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #13 - 23 April 2004, 22:03:58
Quote
freespace2dotcom wrote:
I don't know..:(

HAHA!!! :) I don't know, too!!


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #14 - 23 April 2004, 22:04:18
If something exists, then nothingness also exists. If something doesn't exist, thenj there is no nothingness either.
It's like the good can't be good without evil thingy. :)



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #15 - 23 April 2004, 22:04:50
I'm wondering what Dan is doing at the moment!


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #16 - 23 April 2004, 22:05:48
I'm wondering what on earth you said a couple of posts back! 8o



Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #17 - 23 April 2004, 22:06:03
But if good doesn't exist, then bad doesn't exist, so what does that mean.
(this is almost philosophical.) :)



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #18 - 23 April 2004, 22:06:06
Quote
Krytom wrote:
If something exists, then nothingness also exists. If something doesn't exist, thenj there is no nothingness either.
It's like the good can't be good without evil thingy. :)


If there is no nothingness, then only nothingness exists! :)


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #19 - 23 April 2004, 22:07:12
wow, 0 to 17 posts in 60 seconds. dan's gonna kill us.



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #20 - 23 April 2004, 22:07:38
He don't know where we are!!!


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline freespace2dotcom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 2251
  • Karma: 1
Reply #21 - 23 April 2004, 22:09:08
at the very least, he can probably ban us, and that is a bad thing. I *like* this place!



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #22 - 23 April 2004, 22:09:35
Hello?? Why is noone writing to this thread?


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?

Offline Krytom

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1058
  • Karma: 0
Reply #23 - 23 April 2004, 22:10:07
Nothingness is absence of something. Nothingness is where something is next to. No something, nothing wouldn't be
nothing. It would be exactly the same except that the nothingness would not be seen to exist.

(this is absolute cr*p)



Offline McBrain

  • Legend
  • ******
  • Posts: 1190
  • Karma: 0
Reply #24 - 23 April 2004, 22:10:08
Quote
freespace2dotcom wrote:
at the very least, he can probably ban us, and that is a bad thing. I *like* this place!


I like it, too!!


Cheers,

McBrain

----------------------------------------
In a world without walls and fences, who needs windows and gates?