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Bon, victoire je me suis inspiré de la METHODE CARCHARODON.j'ai vidé de tout dossiers en prenant soins de garder les fichiers .exe de orbiter 2010.
Quote from: Thrawn on 19 May 2017, 18:53:23Bon, victoire je me suis inspiré de la METHODE CARCHARODON.j'ai vidé de tout dossiers en prenant soins de garder les fichiers .exe de orbiter 2010. oui voilà c'était ça !je ne me souvenais plus exactement, mais c'est ça : il lui faut trouver un exe orbiter, y a juste a le poser dans un rep vierge (l'exe orbiter) et ça lui suffit, a l'orbitersound, pour s'installer.
je croyais que le client D3D9 était optionnel
SSU requires the following addons to be installed:...2. Antelope Valley scenery pack (http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/mirrors/orbiter_radio/tex_mirror.html)Install the ”SSU_Font_A” and ”SSU_Font_B” fonts, located in the Orbiter base directory, by opening it and selecting install. After installation the files can be deleted.The following lines need to be added to the list of textures of the ”<orbiter_installation>\Config\Base.cfg” file:SSU\NOR1735texSSU\NOR2305texUsing the D3D9 graphics client is strongly recommended (although not required). The Disable near clip plane compatibility mode option in the D3D9 Advanced Setup dialog (Orbiter Launchpad ! Video ! Advanced) should be checked.If you encounter the error ”msvcp120.dll is missing” you need to download the Microsoft Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2013.The displays in SSU require the MFD resolution of 512 x 512 (Orbiter Launchpad ! Extra ! Instruments and panels ! MFD parameter configuration ! MFD texture size).
Ok nickel, je vais m'atteler à la lecture de ton tuto