See site in english Voir le site en francais
Website skin:
home  download  forum  link  contact

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Author Topic: addon  (Read 1722 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ceman

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: 0
30 January 2017, 05:40:49
Bonjour désolé si ce n'est pas correct grammaticalement mais je dois utiliser google traduit comme je ne parle pas français. Cela peut être une question stupide, mais, sur la page de téléchargement, il a "nouveau!" Énuméré pour l'addon de DIII + UMMU et la dernière fois que j'avais vérifié était édition 2010 si je me rappelle correctement. Est-ce pour la version bêta 2016/2015 ou une version en partie pour le client 2016? Désolé si c'est une question stupide, mais le "nouveau!" Bannière m'a donné espoir: p.
Cordialement,
Collin t

Post Merge: 30 January 2017, 05:43:23

Aussi bonne chance dans vos élections à venir j'espère que vous récupérez votre souveraineté: p


Offline jacquesmomo

  • Le budget !!!
  • Legend
  • ******
  • Posts: 7408
  • Country: France fr
  • Karma: 598
  • Plus on rate, plus on a de chances de réussir !..
Reply #1 - 30 January 2017, 09:39:59
Non, il n' y a pas de "nouveauté" : cet add-on n'est toujours que pour Orbiter 2010....

No, this add-on is not realy "new": it is still only for Orbiter 2010 ....

 :beer:

Mes add-ons sont là !

Offline ceman

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: 0
Reply #2 - 30 January 2017, 12:59:33
ah okay. thank you :) was just hoping against hope :p. hope dan gets to it as soon as he can. i know things in france are a bit bumpy right now. good luck with everything, and i hope you guys get whats best for your country and dont forget it was the french king Clovis who pushed the Moorish invaders back out of Gall and saved all of Europe from a very different historical fate. Vive la France. be safe over there mate!