See site in english Voir le site en francais
Website skin:
home  download  forum  link  contact

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Author Topic: [Skins] Arrow Freighter MK1 (ASFO)  (Read 4588 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Maxorbiter

  • LordCroussette
  • Legend
  • ******
  • Posts: 2365
  • Country: Canada ca
  • Karma: 204
    • J'écris des fanfictions!
17 November 2016, 03:22:20
Spoiler  See this post in english (Addon's Gallery is at the end of post):
Arrow Freighter MK1 (FSA)


After a lots of ugly designs, the Francophone Space Agency Arrow Freighter skin is FINALLY here !

Like the DGIVs, this skin, first of his kind, have the name "MK1". This skin is not perfect too, an other reason to the name "MK1".


Type: Skins  Filename: UCGOArrow_AFSO.zip  Size: 74MB           News posted by ForumBot from Francophone addons web site
Arrow Freighter MK1 (ASFO)


Après plusieurs designs plutôt ratés ou, moche, voici ENFIN le skin de l'Arrow appartenant a l'Agence Spatiale Francophone d'Orbiter !

Pour suivre la tradition des DGIVs, j'ai nommé ce skin "MK1". C'est aussi car une version MK2 viendra probablement car ce skin est, a mon avis, pas parfait.

Comme dit plus tôt, le skin est pas parfait, j'ai eu quelques problèmes en tentant de texturer les petites ailes donc oui, ça se remarque !
___________________________________________

N'oubliez pas, si vous faites un autre skin de l'Arrow pour l'ASFO, nommez-le MK2 ! :)


Type: Skins  Nom de fichier: UCGOArrow_AFSO.zip  Taille: 74MB           Annonce postée par ForumBot depuis le site des Addons Francophone

Galerie de l'addon